راهنمای پرتال حسابداری

 راهنماي سامانه اطلاع رساني مشتريان گروه ساختماني بعثت



مقدمه :

سامانه اطلاع رساني مشتريان گروه مصالح و لوازم ساختماني بعثت اقدم به منظور رفاه حال مشتريان محترم و برآوردن نيازهاي اطلاعاتي مشتريان طراحي گرديده است.
از امكانات سامانه دسترسي لحظه اي (Online) مشتريان به كليه اطلاعات مالي، فاكتور، چك و بارنامه هاي صادر شده مي باشد كه در زير به چگونگي استفاده از سامانه مذكور مي پردازيم.


   چند نكته در خصوص استفاده بهينه از سامانه اطلاع رساني مشتريان :
         1- براي مشاهده بهتر و دقيقتر اطلاعات سعي كنيد در حد ممكن از مرور گر Mozilla Fire Fox استفاده نماييد.
         2- اطلاعات فرم هاي چاپي در اين سامانه به شكل Pop Up Window باز مي شود، لذا در صورت بلوكه (Block) شده اين پنجره ها از سوي مرورگر شما، روي گزينه Always allow PopUps For This Site كليك كنيد.

 

 

مرحله اول  : ثبت نام

با كليك بر روي دكمه ثبت نام فرم ثبت نام پيش روي شما قرار مي گيرد.
 


اين فرم حاوي كليه اطلاعات شناسنامه اي / ثبتي مشتري است كه به همراه ورود اين اطلاعات مشتري نام كاربري براي خود در نظر مي گيرد. اين نام كاربري و گذرواژه مربوطه كليد ورود به بخش كاربري سامانه خواهد بود. لذا در انتخاب نام كاربري و گذرواژه  مربوطه دقت لازم را منظور فرماييد.



از دسته اطلاعات اجباري در فرم ثبت نام، آدرس پست الكترونيك (Email Address) مشتري است كه شما قبلا در اختيار شركت قرار داده ايد (در صورت عدم اطلاع از آدرس پست الكترونيك خود و يا تغيير اين آدرس قبل از ثبت نام با دفتر فروش تماس حاصل فرماييد)
 


بعد از كامل كردن فرم و ثبت اطلاعات ايميلي حاوي لينك فعال سازي كد كاربري به آدرس ايميل شما ارسال مي گردد. در اين وضعيت اطلاعات كاربري شما در سيستم ثبت شده و با مراجعه به ايميل و كليك بر روي لينك فعال سازي، حساب شما با نام كاربري و گذرواژه انتخابي شما فعال مي گردد.
 


وارد ايميل شده




نكته : چنانچه قبلا ثبت نام كرده ايد و كلمه عبور خود را به خاطر نداريد بر روي لينك "فراموشي كلمه عبور" كليد كنيد. كلمه عبور شما به آدرس ايميلي كه در هنگام ثبت نام ارائه كرده ايد ارسال مي گردد.
نكته : بسته به نوع ايميل شما گاها ممكن است ايميل هاي ارسالي شركت به پوشه Spam شما انتقال يابد، لذا چنانچه ايميلي از گروه دريافت نكرديد به فولدر Spam خود مراجعه كنيد.
 

 

مرحله دوم : ورود به سامانه

      با وارد كردن كد كاربري و كلمه عبور خود وارد سامانه خواهيد شد.
در ابتدا در صفحه من قرار داريد و اطلاعات ثبت نامي و نيز اطلاعات ثبت شده از شما در فروشگاه را مشاهده خواهيد كرد. از امكانات اين صفحه به روز رساني اطلاعات حساب و تغيير كلمه عبور مي باشد.
با انتخاب حساب كاربري (تفضيلي) خود مي توانيد در ديگر صفحات اطلاعات مربوط به آن حساب را مشاهده نماييد.

 


منو معين :

در اين صفحه گزارش صورتحساب معين از كليه تبادلات شما با گروه بعثت در اختيار شما قرار دارد و شما مي توانيد با تعيين بازه تاريخي اين گزارش به اطلاعات مطلوب خود دست يابيد.
گفتني است اين گزارش در دو فرمت  "بدون ريز اقلام" و "با ريز اقلام" قابل تهيه است.
در جدول گزارش ستوني با نام "چاپ فاكتور" وجود دارد كه در رديف هاي مربوط به اطلاعات فاكتور با كليك بر روي علامت پرينتر، فاكتور مربوط به آن رديف اطلاعاتي باز خواهد شد.

 

منو فاكتور :

در اين صفحه اطلاعات فاكتورهاي شما قابل مشاهده است و مي توانيد با تعيين بازه تاريخي و يا وارد كردن شماره فاكتوري خاص و نيز تعيين نوع فاكتور، به نتيجه دلخواه خود دست يابيد. گفتني است چنانچه از ساير فروشگاههاي مجموعه خريدي داشته ايد مي توانيد با انتخاب نام آن فروشگاه از " ديگر فروشگاه ها" اطلاعات مربوط را مشاهده نماييد.
گفتني است براي هر فاكتور با كليك بر روي علامت پرينتر در ستون "چاپ فاكتور" فرم كامل فاكتور را باز كنيد و يا براي مشاهده اطلاعات بارنامه فاكتور مربوط بر روي علامت مربوطه "چاپ بارنامه" كليك كنيد.

 

منو بارنامه:

در اين صفحه اطلاعات بارنامه ها به تفصيل قابل مشاهده است. مانند ديگر صفحات در اينجا نيز امكان تعيين بازه تاريخي و يا جستجو شماره بارنامه اي خاص فراهم گرديده است.
 




منو چك :

در اين صفحه اطلاعات چك هاي دريافتي از شما به تفكيك قابل مشاهده است و با تعيين بازه تاريخي مربوطه مي توانيد به نتيجه دلخواه دست يابيد.
 



منو ارتباط با ما:

در اين منو فرم ارتباطي با گروه ساختمانی بعثت پيش روي شما قرار دارد كه با نوشتن متن پيام و زدن دكمه ارسال پيام شما به دست كارشناسان فروشگاه خواهد رسيد.
 

در پايان براي خروج از سامانه بر روي دكمه خروج كليك كنيد.




                                                                     با تشكر
                                                                                         گروه ساختمانی بعثت